Jazyková a vzdělávací agentura


VOLNÉ POZICE V CHANNEL CROSSINGS

Hledáme parťáka/parťačku a vedoucí do týmu – PROJEKTOVÝ/Á MANAŽER/KA VE VZDĚLÁVÁNÍ

Učíš se rád/a nové věci? Komunikace v angličtině je pro tebe hračka? Umíš sám/sama přicházet s novými nápady, poradíš si s jejich realizací a umíš je dotáhnout do konce? Zvládneš udělat systém v projektovém papírování a postarat se o finanční stránku oddělení (finanční rozpočet, podklady pro mzdy, systém odměňování….)? Zároveň tě baví i akční práce v terénu, organizování od A do Z, prezentování před lidmi a networking? Dokážeš střídat různé role a nezalekneš se nových výzev? Tykáš si s běžnými počítačovými programy a co nevíš, zvládneš si najít?

Pokud máš pocit, že mluvíme právě o tobě, tak se nám neváhej ozvat – rádi tě pozveme na dobrou kávu či čaj a dozvíme se o tobě více.

 

ℹ️Co bys měl/a vědět o nás?

Jsme malý tým nadšenců do vzdělávání a osobního rozvoje. Vymýšlíme a realizujeme projekty, které pomáhají maximálně využít potenciál našich účastníků a otevírají jim nové obzory. Pracujeme se školami všeho druhu, dospělými, pracovníky s mládeží, neziskovkami, zaměstnavateli aj. Zapojujeme se do řady národních i mezinárodních projektů (ESF, Erasmus+, Norské fondy…). Naši práci máme rádi, trávíme v ní hodně času – proto chceme, aby nás naplňovala a dávala nám smysl.

Projekty realizujeme pod hlavičkou vzdělávací agentury Channel Crossings (www.chc.cz) a v poslední době pak především v rámci naší neziskové organizace EDUcentrum (www.educentrum.eu).

 

💼Co bude tvoje náplň práce?

  • Řídit oddělení i projekty především po věcné i finanční stránce, vést svůj tým tak, aby byli všichni spokojení a odváděli profi práci.
  • Analyzovat a hodnotit finanční výsledky, identifikovat trendy a přijímat strategická rozhodnutí pro optimalizaci výdajů a zlepšení výkonnosti.
  • Připravovat rozpočty projektů, řídit jejich čerpání, dohlížet na vyúčtování projektů a zpracovávat podklady pro mzdy.
  • Průběžně kontrolovat soulad vynakládání finančních prostředků projektu s pravidly projektu.
  • Vyhledávat příležitosti k dalšímu rozvoji, zapojovat se i do samotné realizace projektů (př. v roli metodické, trenérské, moderátorské, tvorby vzdělávacích materiálů, průzkumů, studií apod.).


🎓Co bys měl/a umět?

  • Mít znalosti a zkušenosti z projektového prostředí v neziskových nebo veřejnosprávních organizacích.
  • Mít ekonomické schopnosti navrhnout rozpočet projektů, sledovat průběžné plnění, připravit podklady pro mzdy.
  • Napsat projekt – zpočátku ve spolupráci s týmem, později i samostatně.
  • Orientovat se v nabídce národních i mezinárodních projektových výzev.
  • Být parťákem a lídrem profi týmu nadšenců do projektů.
  • Praxi s finančním řízením organizace.
  • Znalost práce s MS Office, především Excel.
  • Analytické a ekonomické myšlení.


🎁Co ti můžeme na oplátku nabídnout?

Neomezený prostor pro seberealizaci, možnost účastnit se zahraničních projektových výjezdů a poznávat inspirativní organizace a partnery po celé Evropě, denní využití angličtiny. Poloviční úvazek s možností navýšení ve flexibilním režimu. Po zaučení home office či přizpůsobení pracovní dobu. Důležitá je pro nás důvěra a výsledky. Nabídneme ti roční smlouvu a rádi ji při oboustranné spokojenosti prodloužíme. Formu spolupráce či výši úvazku s tebou rádi probereme na pohovoru. Něco navíc, co tě možná potěší – bezplatné či zvýhodněné jazykové kurzy, notebook a mobil i pro osobní účely, příspěvek na MultiSport kartu a další.


Hledáme parťáka/parťačku do týmu jazykové výuky – KOORDINÁTOR/KA JAZYKOVÉ VÝUKY

Hledáš příležitost, kde využiješ angličtinu, oblast vzdělávání a podpora druhých je to, co tě láká? Jsi komunikativní a samostatná osobnost? Umíš si představit prodávat služby novým či stávajícím klientům a následně jim pomoci s naplánováním jazykové výuky? Pak jsi člověk pro nás! 


ℹ️Co bys měl/a vědět o nás

Jsme obchodní společnost s 30 letou tradicí a se zaměřením na jazykovou výuku, studium v zahraničí, překlady a tlumočení. Zakládáme si na kvalitě našich služeb a rodinném zázemí pro naše členy týmu. Baví nás pomáhat jednotlivcům i firmám naučit se cizí jazyk, cestovat a studovat, a to ať už pro práci nebo pro zábavu. Naším cílem je zajišťovat kvalitu pro klienty a podporovat jejich spokojenost, budovat dlouhodobé vztahy s našimi lektory, ale i pracovat v úspěšné a rostoucí společnosti.


📝Co konkrétně Tě čeká

Ačkoliv již máme řadu dlouhodobých klientů, neustále hledáme nové. Očekáváme, že nám pomůžeš s prodejem našich služeb. Zde využiješ Tvé komunikační schopnosti a obchodní talent.

Dále se budeš starat o portfolio Tvých klientů, postupně ho rozšiřovat a zajistit, abychom společně splnili požadavky, představy a specifika všech našich klientů. Bude na Tobě pro klienty vybrat vhodného lektora a zorganizovat jejich výuku tak, aby byla co nejefektivnější.

Budeš muset reagovat na zpětnou vazbu od klientů, ale také si „hýčkat“ tým našich lektorů.

🎓Proč by Tě pozice mohla zajímat? Jsi náš budoucí kolega?

  • máš dokončené SŠ vzdělání
  • MS Excel je pro tebe nezbytný pomocník
  • mluvíš rád s lidmi a máš smysl pro detail a obchodního ducha
  • komunikativní angličtina (budeš mluvit s rodilými mluvčími)
  • v neposlední řadě by Tě neměl vykolejit stres (alespoň ne na tolik, aby to ohrozilo Tvoji práci) – žijeme v hektickém století a občasnému stresu se nevyhneme nikdy
  • ostatní Tě rádi naučíme, můžeš počítat s maximální podporou při zaučení


💼Pracovní den vypadá takto:

  • přivítání s kolegy, a rychlý přehled nad plánem dne
  • prohlédnutí e-mailové schránky a odpověď na naléhavé zprávy
  • aktualizace a kontrola rozvrhu hodin pro studenty a lektory
  • odpovídání na dotazy studentů ohledně kurzů, úkolů nebo jiných informací
  • setkání s lektory ohledně plánů na den, vyřizování speciálních požadavků nebo otázek ohledně materiálů ke studiu a absencí studentů
  • aktualizace a správa dokumentů, jako jsou seznamy studentů, hodnocení atp.
  • příjem nových studentů, poskytování informací o kurzech a pomáhání s procesem registrace
  • zkontrolování, zda všechny povinnosti byly splněny, a příprava na následující den


🎁Něco navíc?

  • firemní příspěvek na Multisportku a Benefitku
  • služební mobil a notebook
  • zvýhodněné jazykové kurzy
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • občerstvení na pracovišti
  • home office
  • firemní snídaně
  • teambuilding
  • skvělý tým kolegů, který rád tráví čas spolu v práci i po práci (rádi se setkáváme při společných oslavách narozenin, svátků a výročí)
  • pracoviště v moderní kanceláři v Karlíně s perfektní dostupností
  • a na dalších benefitech intenzivně pracujeme


⏳Kdy můžeš začít?

  • ihned


💸Mzda

  • měsíční mzda 30.000,- Kč – 35.000,- Kč
  • osobní ohodnocení/pohyblivá složka (podle počtu nových klientů)


Zní Ti to dobře a je to pro Tebe výzva, tak nám pošli svoje CV, odkaz na LinkedIn a nebo jen zavolej a my se s Tebou rádi potkáme u dobré kávy nebo čaje.


Jak u nás probíhá nábor?

1
Pošlete Vaše CV

Potom, co nám pošlete svůj životopis se podíváme, jak se na konkrétní pozici hodíte.

2
Ozveme se Vám

Zavoláme si, abychom se navzájem poznali, ujasnili si detaily a domluvili se na dalším postupu.

3
Potkáme se

Nyní si Vás pozveme na osobní pohovor, kde spolu probereme všechno od A-Z. Potkáte se s nadřízeným a načerpáte atmosféru.

4
Pošleme Vám nabídku

Pohovor dopadnul dobře! Nyní Vám zašleme návrh smlouvy, benefity a detaily o nástupu.

5
Nástup

Gratulujeme! Prošli jste přijímacím řízením. Teď Vás představíme kolegům, zaškolíme Vás a ukážeme Vám, jak se používá kávovar :)